BLOGI

Myynti ja markkinointi – yhdessä vahvempia

Menestyvissä yrityksissä myynti ja markkinointi tukevat toisiaan sekä tekevät tiivistä yhteistyötä asiakkaan eduksi.

Lue kirjoitus

ARTIKKELI

Markkinoinnin ammattilaisilta toivotaan rohkeutta

Urakysely osoittaa, että moni asia on markkinointialalla hyvin, mutta parannettavaakin löytyy.

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Tulevaisuuden myyjä on kameleontti

Sami Hirvosen ura on kuin lyhyt oppimäärä myyntityön kehityksestä ja kasvaneista vaatimuksista.

Lue artikkeli

BLOGI

Tunteiden merkitys myyntityössä

Jokainen herännyt tunne on totta. Tunne kertoo sinusta ja hyvinvointiasi uhkaavasta tilanteesta.

Lue kirjoitus

BLOGI

COVID-19 muuttaa myyntiä pysyvästi

Etäloikka on saanut myyntijohdon huomaamaan virtuaalimyynnin mahdollisuudet.

Lue kirjoitus

BLOGI

Myynnin lisääminen markkinoinnilla poikkeustilanteessa

Markkinointi myös taloudellisesti haastavina aikoina siivittää yrityksen voittajan rooliin.

Lue kirjoitus

TUOTTOHÖYLÄ-PODCAST

Ylivoimainen asiakaskokemus

Markkinoinnin ja myynnin raja-aitoja voidaan kaataa ottamalla ajatteluun kolmas yhteinen ulottuvuus.

Kuuntele

ARTIKKELI

Vaikuttajamarkkinointi levisi bisnekseen

Kuluttajakaupassa vaikuttajamarkkinointi on jo arkipäivää. Vähitellen se on saavuttanut myös B-to-B-puolen.

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Ensimmäinen nainen

Kosmetiikka-alan myyntiedustaja Marja-Leena Korpi sai kuulla alan ammattijärjestön jäsenyyttä hakiessaan, ettei nainen pärjää kauppamatkustajana.

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Digi on osa strategiaa

Suunnittele markkinointisi – niin perinteinen kuin digitaalinenkin – strategisella tasolla ja kytke se tiiviisti yrityksen liiketoimintaan.

Lue artikkeli

BLOGI

Hyvällä asiakaskokemuksella boostia kilpailukykyyn

Hyvä asiakaskokemus tuo yritykselle lisäarvoa, josta asiakkaat ovat valmiita maksamaan.

Lue kirjoitus

ARTIKKELI

Tarvitaan hyviä sisältöjä ja luovia ratkaisuja

Aineettomien asioiden markkinointi kiehtoo Tuula Siréniä. Ensin pitää ymmärtää markkinoitavan asian ydin, sitten pukea se kiinnostavaan esitysmuotoon.

Lue artikkeli

URASI TUEKSI

Vinkkejä hyödylliseen kehityskeskusteluun

Kehityskeskustelussa luodaan yhteinen näkemys siitä, mihin ollaan menossa ja millaisia tavoitteita matkalle tarvitaan.

Lue artikkeli

UUTISKIRJE

Muuraa perustukset uudelle osaamiselle

Tilaa uutiskirjeemme, niin pääset ensimmäisenä lukemaan myyntiin ja markkinointiin liittyviä sisältöjämme.

Tilaa uutiskirje

BLOGI

Markkinointitoimistojenko aika ohi?

Markkinointiala on muuttunut. Markkinointitoimistoja uhkaa sama kohtalo, kuin junaliikennettä viime vuosisadalla, elleivät ne muista, millä alalla oikeasti toimivat.

Lue artikkeli

BLOGI

Myyjä, automatisoi rutiinisi!

Tulevaisuudessa yhä useampi myynnin ammattilainen operoi laajoissa ja monimutkaisissa ekosysteemeissä, jotka toimivat erilaisilla alustoilla.

Lue artikkeli

URASI TUEKSI

Mitä tarkoittaa työnantajan työnjohto-oikeus?

Voiko työnantaja edellyttää päiväkohtaista raportointia tai määrätä loputtomasti lisää tehtäviä?

Lue vastaus

TUOTTOHÖYLÄ-PODCAST

Real Time Sales

Millaista on myynnin ja markkinoinnin yhteispeli parhaimillaan?

Kuuntele

UUTISKIRJE

Avoinna: Paikka sisäpiirissä

Tilaa uutiskirjeemme, niin pääset sisäpiiriin ja saat ensimmäisenä tietoa alan ajankohtaisista asioista. Paikka sisäpiirissä ei velvoita sinua mihinkään.

Tilaa uutiskirje

URASI TUEKSI

Vinkkejä etäjohtamiseen

Kontrolloiva ja käskyttävä johtaminen on paras tapa epäonnistua etätyötä tekevien johtamisessa.

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Uudet kokeilut tehostavat markkinointia

Paine hallita digitaalisen markkinoinnin välineitä ja toimintatapoja kasvaa jatkuvasti.

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Z-sukupolvi ei kaihda kuluttaa

Varautuakseen tulevaan markkinoijien täytyy ymmärtää nuorten ostokäyttäytymistä.

Lue artikkeli

URASI TUEKSI

Huomioi nämä asiat, kun vaihdat työpaikkaa

Mitä pitäisi ottaa huomioon ennen irtisanoutumista, irtisanoutuessa ja sen jälkeen?

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Ilman myyntiä ei ole mitään

Myynti on ennen kaikkea palvelua ja auttamista – ratkaisun etsimistä asiakkaan tarpeisiin.

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Myyntityössä tarvitaan ripaus uteliaisuutta

Laajat yhteistyöverkostot auttavat Pia Ryöppyä myyntityöhön liittyvissä kysymyksissä.

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Miten käynnistän markkinoinnin nollista?

Vastaa 6 kysymykseen, niin onnistut aloittamaan B2B-markkinoinnin fiksusti

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Markkinoinnin tulevaisuus on tekoälyssä ja personoinnissa

Mainonnan merkitys vähenee ja painopiste siirtyy yritysten ja asiakkaiden väliseen jatkuvaan vuorovaikutukseen.

Lue artikkeli

ARTIKKELI

Liiketoiminnan kehittäminen kiehtoo

Digimarkkinoijana työskentelevän Eeva-Lotta Viinikan mielestä on parasta, kun hän näkee oman työnsä tuottavan tulosta.

Lue artikkeli

BLOGI

Näin rakennat ajatusjohtajuutta

Lisääntyvä huoli maapallon tulevaisuudesta on saanut ihmiset tekemään aiempaa vahvemmin ostopäätöksiä arvojensa pohjalta.

Lue kirjoitus

UUTISKIRJE

Jatka kehittymistä
ja pysy ajan tasalla

Tilaa uutiskirjeemme, niin saat suoraan sähköpostiisi laadukkaita sisältöjä juuri sinun alaltasi.
Me autamme sinua kehittymään.